Selensse evet baştan beri böyleyim yani aslında gebe kaldığımı öğrenmeden 1 gün önce de böyleydim hala böyleyim benim bir rutinim var zaten çocuk düşüncesiyle işten çıktım her sabah 09:00 da uyanırım ilaçlarımı içerim güzelce kahvaltımı yaparım 3 litre şişeme suyumu doldururum akşama 1-2 bardak kalır gerisi bitmiş olur daha sonra evim işleri çamaşır bulaşık vs öğlen bir ara veririm otururum dünden yemek varsa yerim yoksa meyve ara öğünü yaparım sonra da akşam saat 5-6 gibi yemek yemiş oluruz ondan sonra zaten ben asla bir şey yiyecek halde olmuyorum istirahate geçiyorum sadece suyunu içerim gündüz meyve yemediysem meyve yerim en geç 9-10 gibi kuruyemiş ve su 11-12 gibi de yatış 🥰 gebeliğin başından beri canım hiç tatlı istemedi maksimum 1-2 defa misafirlikte yedim abur cubur aynı asla sipariş vermedim yine canım istemedi tamamen sağlıklı beslenme odaklı ilerliyorum zaten severim de