Aylinaz ben 11 haftalıktı kaybettim hıcbır belırtımde yoktu ne kan ne leke hastane kontrolu sırasında ögrendık dr şok olmuştu,çok aglayıp sızladım hemen ertesi gün kürtaj oldum genel anestezıyle özelde,kürtajdan sonra bı saat içinde cıkardılar eve geldım ölü gibiyim altım ful kan on gün falan kanamam sürdü,bir ay sonra kontrol vardı drl aglmaktan konusamamıştım bana ne senin ne benım yapabılıecegım bıseyımız yok demişti üzülme sitres yapma en azından ilk adetını ol sonra gebelık düşün demişti,biz hiç korunmadım veeeee ben kürtajdan bir ay sonra hamıle kaldım benım için muziceydi şuan oglumu beklıyorum 24+2💙korunma sakın birlikteligi kesme korkma sakın olucak 🌸