Kızlar bebek 12+1 göründü ultrasonda. Normalde 11+5 sat e göre. %85 erkek dedi. Böyle olupta değişen var mı? Bir oğlum var ona hamıleyken erkek hissetmiştim rüyama girmişti ve erkek oldu. Şimdide aşırı kız hıssedıyordum yine hatta aynı haftalarda rüyama girmişti kız olarak. Ve bu hamılelıgım diğerine göre çok farklıydı. Acaba diyorum değişir mi?