Kızlar ben 2 3 günde bir acilden kontrole gidiyorum. 38+4 üm sancım vardı az az ama nst çıkmadı doktor açıklığa baktı önceki doğumdan kalma dedi ama gitme sancın cogalabilir dedi. Çocuklarım yanımda diye eve döndük ama muayene sonrası kan geliyor akıntımla birlikte normal gelmesi denildi ama pet dolusu kadar olursa gel dedi muayene sonrası böyle olup sancıları artan oldu mu acaba muhtemelen ne zamana gelir devlet son dkya kadar almıyor artık eskiden 1 cm oldumu yatış verilip süni ile başlatıyordu 🥹 2 bebeğimde suni ile geldi ama şimdi değişmiş düzen bekletiyorlar.