Meryy1453 Çam sakurada dogum yaptım sezeryan dikiş atıldı 11gun oldu dikişler alınıyomu yoksa kendılıgınden yok oluyomu? Bunun hakkında bulgu verılmedı bende unuttum sormayı
Msydn6 Meryy1453 artık lazerle yapıştırma kaynatma dikiş oluyor estetik dikişe giryor ip dikiş değil bende orada yapmıştım benim öyleydi esktra bi durum olsa bence doktorunuz söylerdi dikiş alınmasıyla ilgili
Meryy1453 Msydn6 tesekkur ederim ben daha önce baska hastanede yapmstım dıkısler bellı oluyo ondan merak ettım