Busebuse87 Canım transfer öncesinde 3 ay kullandım ben, ilk seferini klinikte doktorun hemşiresi yapmıştı. İkinci ve üçüncüyü evde eşim yapmak zorunda kaldı çünkü yurt dışında yaşıyorum ve burada kafama göre gidip bir yerde yaptıramazdım. Eşim bu konularda soğuk kanlı çok şükür, YouTube dan bi çok video izledik ona göre yaptık sorunsuz. Ucu çok kalın evet görünce korkutuyor ama can yakmıyor korkma. Hastanede yaptırma şansın varsa daha iyi tabiki. Ama tek başına kendin yapamazsın.