Burcuars 37+4 teyim bende aynı şeyleri yaşıyorum canım kasık sancım belime vuruyor bacak aram ağrıyor kasılma ve sertleşmeleri anlatmıyorum bile kaç gece sancıdan kalktım altıma baktım ıslak mı diye nst de sancım çıktı doktorum normal dedi yalancı sancılarmış çarşamba kontrolüm var bakalım ne dicek