Biz 36+4 haftalığız. Artık zorlaştı baya geceleri özellikle düzgün yatamıyorum son düzlükte hafif tokluk şekeri falan yüksek çıktı doktorum şekerli şeylerden biraz uzak dur dedi . Normal doğum ilerliyoruz bakalım.Sizde nasıl gidiyor. 14 şubat tahmini doğum.