Sena-cy00 aynen bende sadece akşamları uzun kol zıbın giydirirdim ama evin içinde takım giydirilmiyor vücudu isilik oluyor sıcaktan çünkü dışarda giyebilir ama kumaşlar önemli kalın kumaş seçmemeleri gerekiyor yaz sonuçta müslim kumaş örtüler var battaniye yerine onları kullanmalarını tercih ediyorum ben mayısta doğum yapmıştım evde hep takım giydiriyordum hep isilik olmuştu o yüzden sadece zıbın çorap giydirdim isilikler öyle gitti