Cagla2323 Hanımlar anti tpo 56 çıkmış tiroid ilacı kullanıyorum tiroidle ilgili diğer değerler iyi fakat bu çok yüksek bilgisi olam var mı bunu yaşayan
Cagla2323 ASE6154 hayır e nabız da 0 9 aradı referans aralığı diyor buna göre çok yüksek daha doktorun yanına gidemedim
ASE6154 Cagla2323 bende sqlı günü test yaptırdım tsh yüksek çıktığı için anti tpo 43 benimde ve referans 0-60 gözüküyor
Bozkurt21 Cagla2323 canım çok.yuksek değil benim 1500 2000 arası hep geliyor ve TSH ve diğer tiroid hormonlarıda skintili ilaç kullanıyorsan sıkıntı olmaz inşallah içini rahat tut benim hep yüksek ilaç önemli ama çok yüksek bı deger değil.
ASE6154 Cagla2323 seninkide yğksek değil doktor zaten söyler yüksek ihtimalle birim farkı var değerler arasında, çok teşekkür ederim bu arada 🌼
Ecmsrn Merhaba dr unuz ne dedi acaba bende tetanoz aşısı oldum bir gün sonra kan verdim 40 görünüyor o mu etkiledi diye düşünüyorum