mumineadm kaşık biberon canım normal biberon ilk aylar kullanma meme reddine sebeb olabilir benim sütüm inmedi iki gün mama vermek zorunda kaldım keşke kaşık biberonla verseydim meme reddini aylarca çektim emsin diye ne zorluklarla emzirdim o riski alma bence kaşık biberonla verirsin :)