Merhaba güzel anneler.. kaç gündür uykularımı bolen bir konuyu sizinle paylaşmak istedim. İkili testim temiz çıktı çok şükür fakat yaştan kaynakli risk görünüyor dedi.. DNA testi yapılıp yurt dışına gönderilecekmis ama baya maliyetli.. aslında şuan bebeğimin gelişimi gayet iyi maşallah. Yinede tedirginlik oluo tabikide.. böyle bir durum yaşayan varmı