Meli2133 Merhaba arkadaslar 6 haftalik hamileyim bugun sağ sol kasigima giren sancilar var birde sanki regli olacamda olamiyormuşum gibi bir sızı var normalmi acaba
Mucizem000 Meli2133 evet canm normal bendede oluyordu ara ara ama sen tabiki yinede doktoruna danış herşeyi asla çekinme sürekli ara bişey olduğunda için rahat olsun hic birzaman stresse sokma kendini olurmu 🙏🫶
Lagertha_ Meli2133 genelde doktorlar kanama olmadıkça ağrıları normal kabul ediyor. Regl olma hissi de normal ben de korkardım sürekli kontrol ederdim regl oldum mu diye
1zehrs Meli2133 çok normal 16. Haftadayız hala ara ara oluyor aşırı şiddetli olursa bilemem de aralarda ağırlar normal
Meli2133 Mucizem000 devlet hastanesine gidiyorum doktorun numarasi falan yok 2 hafta sonra gel demisti en son kontolden daha 10 gün var ister istemez insan tedirgin oluyor
Nuniko 5+2 aynı durumu yaşadım, yaşıyorum. Bunun yanı sıra iştahsızlık ve biraz mide bulantısı. Bazı yiyeceklere karşı hassasiyet oluştu.
Nuniko Meli2133 evet bu durum endişe yaratıyor birşey yiyemediğim için bebek beslenemiyormuş gibi geliyor
Meli2133 Nuniko bu haftalarda bebek zaten bizim yedigimiz besinlerden beslenmiyir ama yinede kendini aç birakma