ZEY-ZEY- Mr çekilmediğini kim söyledi? Bel fıtığıyla uğraşıyorum 16 yaşından beri. 16 yaşında bir fıtığım patladı ve ameliyat oldum. 1 buçuk yıl önce yine 2 tane fıtığım olduğu için 36.haftada beyin cerrahisi tarafından mr çekildim ve normal doğum yapamaz raporu aldım. Mr manyetik alan olduğu için,tomografi vs.gibi yüksek oranda radyasyon içermediği için çekilebiliyor hiçbir problem yok. Ayrıca bana kalırsa fıtıklarınız için tabiki bir beyin cerrahiyle görüşün fakat fıtıklı normal doğumu bana hiçbir doktor önermemişti ıkınma esnasında fıtıklar patlayabilir ve doğumdan sonra bel ameliyatına girmen gerekebilir diye. Fıtık patlamasını da yaşadığım için hiç göze alınacak bir risk değil bence ama tabiki yine de siz bilirsiniz 🙏