Minnoskaan Kocamla küstük benimle ilgilenmemesi artık benim sinirlerimi bozuyordu tartıştık 2 gündür konuşmuyoruz . Bi de haklı gibi kendi daha çok tripte yüzüme bakmıyor sizce gidip yanına barışmalıyım yoksa böyle devam mı etmeliyim ?
Nursen21 Minnoskaan Canım eşinle küsme bu bebeğinede yansır eğer önemli bir sıkıntı yoksa küs kalma tatlım
Gzmbrk Bu kdar küçük şeyleri büyütüp kocanızla küsmeyin nolur ya bakın benm eşim bugün Suriye ye gidiyor gitmeden Bi kez daha görmek için canımı bile verirdim inan ama maalesef kim bilir ne zaman gelebilir. Hayat kısa gidn eşinize sarılın bence