Cerenglr Kızlar merak ettim bebişlerin isimlerini seçebildiniz mi ? Burda paylaşalım belki birbirimize yardımımızda dokunur🤭 benim bebiş erkek hamile kalırsam ve bir oğlum olursa Kayra olacak derdim hep öyle de kaldı ☺️
0409 Cerenglr ben hamileyken çok düşündüm ama karar veremedim bir türlü kızım 5 günlüktü işitme testine götürdük orda sorulunca eflin ada dedik eşim ada olsun istiyordu ben çok kararsızdım sonunda efline karar verdim ben Ecmel hifa istiyordum ama kimse anlamıyordu ilk duyuşta eflin Lina düşündüm ama nasip eflin adaymış yarın 1 aylık olucaz
nunusmom Cerenglr ilk kızım enise sena bu 2. Bebiş erkek olsaydı enes arif koyacaktık ama vu da kız 🤭🤭 ayşe mihrimah koyacagız inşallah 🥰
Rgmss Biz de Kerem diyoruz ama yanına isim de dusunuyoruz 🫠 Esim Efe de koymak ıstıyor karar vercez insallah 😂 Ismınız cok guzelmıs saglıkla gelsın🌸💖
Cerenglr Rgmss teşekkür ederim amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah sizinde isim çok güzel Kerem Efe bence gayet uyumlu bende ikinci isim düşündüğümde Efe düşünmüştüm sonra çok uzun olacak okul hayatında zorluk yaşamasın diye tek isimde kaldım 😅
Derya3792 Esimde hep sevgili iken kızımız olursa adı su olsun diyordu 15 yıl sonra gelen mucizemize bize o çok zor geldi diye hayatında hersey kolay olsun diye anlamı kolaylık olan YÜSRA SU adını vermeye karar verdik adıyla kolaylıkla sağlıkla gel güzel kızım
R-E-A Cerenglr 25 haftalık hala belli değil ismi Ahmet Kayra diye düşündüm en son ama hala net değil her an değişebilir 🧐