Hilal0453_ benimde sabah 8 de yatışım verildi 4 cm açıklığım var suni sancı vericekler ilk doğumumdada almıştım yavaş yavaş geliyor sancı sanırım dozunu açıyorlar açıklık arttıkçada zorluyor birkaç saat zorlar bol bol yürü suquat yap hastanede plates topu varsa üzerinde hafiften zıpla ztn sana destek verirler ebe ve hemşireler allah yardımcımız olsun