Ya ne olur bana ikinciler veya üçüncüler akıl verin korkuyorum ilk doğumum 22 mayısda oldu 7 ay önce ben tekrar hamile kaldım 2. doğumumda 22 mayısda ilki 40. haftadaydı buda öyle nasıl denk geldi bizde anlamadık herneyse ilki spinal oldum çok belim ağrıyor dayanamıyorum 2. sine anestezi şekline kim karar veriyor mesela ilkinde doktor sormuştu ben neyi öneriyorsunuz dediğimde spinali önerdi hem oğlumun doğumunu gördüm fakat felaket ağrı var 2. de böyle olursa ben heralde diyorum sakat kalıcam korkusu var