Kızlar dış gebelik ten sağ tüp alındı kürtaj oldum doktor 2 ay korun dedi betam baya düşmeye başlamış 132 olmuş hafif lekelenmelerşm geliyor siz ne kadar korundunuz ben korunmayı düşünmüyorum hemen hamile kalıp sıkıntı yaşayan oldu mu. Kafam biraz karışık