Merve171214 Anneadayiii__ cinsinden midir bilmiyorum çok az tüy döküyor her gün iki üç kez tarıyorum 15-20 günde bir yumurta haşlayıp veriyorum veterinerimiz demişti yumurtayı her günde robot süpürge 2-3 kez çalışıyor tüy vs hiç olmuyor
Mom_82 Anneadayiii__ 2 tane kedim var tüyleri 1 metre var neredeyse ikisi de çok uzun tüylü peluş halı gibiler 1 ay sonra dogurucam hiç düşünmüyorum. Kedili evde büyüyen bebeklerin bağışıklığı cok güzel oluyor. Araştırın isterseniz. Parazit damla ve ilacını yaptırın hiç korkmayın. Onlarda evlat.
rich_mom Anneadayiii__ sakin böyle biseye kalkışmayın. Bakamayan almasın kardeşim ne demek tüylerini kesmek. Hastalıklara karşı savunmasız kalıyorlar psikolojileri bozuluyor. Kaliteli mama vitamin desteği mama dışında gıda verilmeyecek ve yaş mama verilmixek bende 2 tane var sadece mevsim geçişinde tüyleri dökülüyor o da normal hergun tarayın mamasina suyuna dikkat edin yeter.
Bktgzdd Anneadayiii__ benimde kedim var ve yarın doğum yapıcam asla tedirgin değilim. Kediyle büyüyen bebeklerin bağışıklığı daha güçlü oluyor :) korkmayın. İç parazit hapını mutlaka verin ama tüyden zarar gelmez korkmayın. Zarar parazitten gelir. Düzenli 2 ayda bir iç parazit hapını verin yeterli. Ben veterinerle de alerji doktorumlada konuştum sıkıntı yok🥰 tüyleri çok dökülüyorsa biotin satılıyor trendyolda onu düzenli verebilirsiniz anında etki ediyor
Bktgzdd Anneadayiii__ damla da güçlü demişti veteriner ama ben hapa daha çok güveniyorum neden bilmem😃
Sdtnrsvn Kedi bu illa ki tüyü dökülüyor. Strese giriyor mevsim geçişlerinde aratbiliyor fakat aşılarını yaptırdığınız sürece sorun yok. Ben rulo kullanıyorum. Elimde sürekli, hatta evime gelenler kedi olduğunu bilmesek anlamayız diyorlar
Meralkosar 3.cü cocuğum olacak ikisini kedili köpekli evde büyüttüm buda aynı şekilde olucak kısmetse hergün süpür sil cok fazla tüy olmuyor eğer cok tüy döküyorsa hergün tara faydasını görürsün damlalar bizde işe yaramadı
Anneadayiii__ rich_mom hepsini yapıyorum ama çok döküyor tüylerini kestirmek çözüm olarak kalıyor. Bakamayan almasın demek? Ben almadım sahiplendim. Şu an önlem almak için de tüylerinin dökülmesini önlemem lazım
YldrmNUR rich_mom sana katılıyorm. Bizim nasıl saçımız kılımız tüyümüz var onlarında öyle. Elbette dökülecek ama az ama çok. Benim arkadaş traş ettirdi hayvanın psikolojisi bozuldu artık kuma tuvaletini yapmıyor sağa sola yapıyor
Turuskaa rich_mom 👏👏👏 o kadar haklısınki bakamayan almasın onlarında duyguları var evimde köpeğim var 3 aylık hamileyim ikiside evladım benim ikisindense vazgeçilmez
rich_mom Anneadayiii__ bakamayan evine almasın. Sahiplenmesi aynı şey konuyu carpitmayin. Vitamin desteği alin o zaman tüylerini kesmeniz onun için büyük bir değişim kendinizi düşündüğünüz kadar onları düşünmüyorsunuz. Benim kedim kisir değilken her yere ama heryere isedi gelene gidene saldırdı yemek yemedi şu icmedi deli gibi tuy döktü ne yapsaydım o zaman ben. Mücadele ettim herseyi demedim mama değiştirdim şu değiştirdim yatağını yıkadım hergun taradım vitamin verdim damla verdim ilgilendim. Belki ilgisizlikten dökülüyor tüyleri bilmiyorsunuz yani hemen kolaya kaçmayın diyorum onlarında duyguları var sen saçın dökülünce sıfıra vurup dışarı cikabilirmisin hiç sanmam
Gizem1002 Veterinerde çalışıyorum. Omegalar var kedi tüyleri için hiç dökülmez diyemeyiz fakat işe yarıyor.internettede güvenilir olan vitaminler var kullanabilirsiniz. Benimde 2 kedim var 5 aylık hamileyim :)
Anneadayiii__ rich_mom çok seviyesizce konuşuyorsunuz bence laflarınız çok kırıcı tabikide ilgileniyorum vitamin kullanmaya başladık böyle konuşmamış çok saçma
Anneadayiii__ rich_mom bakamayan evine almasın. Sahiplenmesi aynı şey konuyu carpitmayin. Vitamin desteği alin o zaman tüylerini kesmeniz onun için büyük bir değişim kendinizi düşündüğünüz kadar onları düşünmüyorsunuz. Bence bu öneri değil.