glbhr1 1.5 ay önce sezeryan oldum. Bugün lohusalığım bitti. Bi hafta önce adet gibi kanamam oldu ama hala devam ediyor. Normalde adet kanaması 3 4 günden sonra yavaş yavaş bitiyor ama bu galiba adet değil. Bu şekilde yaşayan var mı
SeLyy 40 gün kanamam oldu 28 gün geçti adet oldum , Doğum yapalı 4.5 yıl oldu hala da düzenim değişmedi devam ediyor .