Es1402 Merhaba kizlar benim gibi 38+6 olan var mi? Yuruyor squat yapiyor hurma yiyor egzersiz yapiorum ama bebiste tık yok. Karnımda olmasından şikayetçi değilim ama oturamıyor kalkamıyor üstümü bile giyemiyorum artık çok zor olmaya başladı herşey..
asminko345 Es1402 38+4 olucam 12 den sonra bende ama karnım taş gibi kesiliyor 🙄 uykusuzluk tavan 🤔 İdrar sık çıkma 🤦♀️ Artık gerçekten doğurmak istiyorum 🙄
Aysecann Es1402 ben de 38+5 im doktorum Çatı muayenesinde gelmeye niyeti Yok daha rahim ağzı açılmamış dedi kafam rahat yani sen de gelecek diye bekleme o zamanını bilir ☺️
Atasever Es1402 ya bende artik gelsin istiyorum 37+5 iz gelsin valla bi anonce skldm sisik sisik gezmekten
Armgn Aynı ben 38+6 2 cm açıklık ne ağrı ne sancı bekliyorum öyle Pazartesi yine çatı muayenem var bakalım hayırlısı bende çok gerilmeye başladım