Larissa21 yani spina bifidali , folik asit kullanmadiniz mi bu konuda bilinçli olmanız gerek, kese çok küçüktür imkansız gibi birşey gözükmesi 5+2 de ben gittiğimde 5 mm di kese onu bile zor gördüler , yoğun folik asite baslamissinizdir diye düşünüyorum , kan verin degerinize baksınlar düşük değilse korkmayın ama sabah akşam belki verecek Dr folikasiti size