Cans50 Arkadaşlar bugün süwen de indirim gördüm bir pijama takımı bir de gecelik aldım.Hastane için yeterli mı sizce?Çok para vermek istemiyorum daha sonra giymeyeceğim için.Sizin tavsiyeleriniz nedir ?yeterli mı ve sabahlık almak gerekli mı?
EzgiDurdu Cans50 bir de lohusa geceliği ve lohusa pijaması diye mi satılıyor orda da yoksa normal gecelik ya da pijamanın büyük bedenlerini mi tercih ettiniz
Tubagrnc Cans50 ben gecelik hiç giymem normalde ama sezeryan olur belki nolur nolmaz diye pentiden emzirme geceliği ve sabahlığı aldım toplam 90 tl lcw dan da 55 liraya pijama takımı aldım ikisi yeterli olur heralde
Cans50 EzgiDurdu %50 indirim vardı 50 tl ye de var 90 a da 110 a da ama normal bu fiyatlar gerçi öyle Çok dantelli vs değil ama 1 2 gün giyeceksin zaten
Cans50 Tubagrnc ben de giymem gecelik ama hatıra olsun diye aldım süwenden belki fotoğraf çektirdim dedim ama 1 tane de pijama aldım yeterli mı acaba bir de normal bir pijama alsam diyorum