cihangirgozde Kızlar iki gündür alt kasığımda ve vajinamın üstünde çok fazla ağrı var yatakta dönemiyorum yerimden kalkamıyorum eğilemiyorum afedersiniz tuvaletimi yaparken bile canım yanıyor 23+5 günlüğüm bu normal mi yoksa doktora gitmeli miyim
Karbeyaz_ cihangirgozde normal canımmm senin yine yeni başlamış benim 20. Haftamda başladı ayağa kalkerken yürürken ağrıyor alt kıyafetlerimi zor giyiyorum o derece yani şuan 25 haftalığım hala devam ediyor sınırım doğuma kadar da edermiş ama yeni magnezyum yazdırdım inş biraz rahatlatır🙏
Gyulche cihangirgozde benimde vajinamda ve vajina ustu hafif kasiklarda agrim.var ve arada belim.agriyor bende sizin gibiyim yataktan kalkamiyorum iki gundur boyleyim bende bu gun magneziyuma basladim ama boyle devam ederse bi doktora gidicam
Busramom07 cihangirgozde ilişkiden kaynaklı da olabiliyormuş doktorum öyle söyledi benmde çok feci pelvis ağrılarım vardı üst kısım özellikle ilişkiyi azalttık ve yavaşlattık daha iyi
Zlyha58 cihangirgozde biz sana normal diyip vebaline giremeyiz can taşıyorsun doktora görünmen de fayda var bende aynı şeyleri yaşıyorum normal diye bekledim 1 ay falan en son dayanamayıp gittim nstde sancım çıktı ilaç kullanıyorum
Jiii Pelvik ağrısıysa eğer doktorunuz egzersiz yapmanıza izin veriyorsa pelvik açma egzersizleri çok fazla rahatlatıyor. Benim de çok fazla ağrım vardı bu egzersizler sayesinde çok rahatladım