Melos066 Kvk 18. Haftada hissettim ilk hareketini ve ara ara gün gün hissetmedim 26. Haftada net hissetmeye başladım şuan 29+4 haftalıgiz yerinde durmuyor sanki karnımı yırtıp cikicak yani çok normal
Kvk Adenala ben hissediyordum ama 2 gündür hissetmiyorum Google yazınca neler çıktı neler bende korktum belki de hareket ediyordur ben gün içinde fark etmiyorumdur yatınca da hissetmiyorum sizde de öyle mi?
[silindi] Melos066 ben de 18 haftalıkken hissettim ama bir haftadır hiç hissetmiyorum.bşr hafta boyunca hiç hissetmemem normal mi ki.
Melos066 [silindi] ya yanlış yönlendirmiş olmayim ama deil galiba en falxa 2 gün hissetmedigim oldu benim ama 1 hafta kadar uzun sürmedi istersen sağlık ocağına git bı kalbini dinle söyle 1 haftadır hissetmediğini yada hastaneye git
Adenala Google a hamilelikle ilgili bakmamanızı tavsiye ederim kötü senaryolar okumamak için çikolata şeker vs yeseniz hareket eder aslında belki de siz hissetmiyorsunuzdur
Kvk Adenala bencede Google yazmak hiç iyi bir şey değilmiş onu fark ettim teşekkür ederim ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Adenala Kvk Amin cümlemize inşallah canım 🌸 hiç bakma kötü senaryolara her gebelik her doğum kendine özeldir internete baksan onu yeme bunu yeme onu yersen şu olur bu olur insanın psikolojisini bozmaktan başka birşey değil 🌸🌸
Kvk Adenala çok haklısın canım benim ilk gebeliğim olunca biraz pinpiriklendim normalde hiç böyle değilimdir ☺️
Adenala Kvk Ben ilk başlarda baktım sonra tövbe ettim sağlam adamı hasta eder internet benimde ilk gebeliğim 🌸🌸