Merhaba hanımlar. 7+6 dayız pazartesinden bu yana koyu kahverengi akıntım vardı. 4 yaşında bir kızım var onda da yine 2. Ayda böyle bir durum yaşamıştım hatta normal kanama yaşamıştım ardına . O zaman kesede herhangi bir sıkıntı gözükmemişti yerleşme kanaması denmişti. Bugün kontrole gittik doktoruma söyledim açık renk kan olursa acile gelirsin ama bu dönemde yerleşme kanamaları olabiliyor dedi, ultrasonda da kanama durumunu görmedi. Şimdi açık renk bir kanamam oldu peçeteyle silince farkettim. Sizce hemen acile gitmeli miyim adet sancısı gibi bir sancı da var . Emin olamadım .