Benim 9 haftalik bos gebelik kurtajim oldu 1 ay sonra regl oldum ve ilk reglim bittikten sonra hic korunmadim 3uncu ayimda tekrar hamile kaldim suan 34 haftalik hamileyim. Doktorum bebek istiyorsan ilk reglinden sonra korunmayabilirsin zaten rahmin hazir olmadikca hamile kalmassin dedi birde kurtajdan sonra daha kolay hamile kaliniyormus rahim temizlendigi icin