Lagertha_ Östorejen hormonu muydu neydi, bu hamilelikte çok yükseliyormuş. Yükseldiği için ciddi baş ağrılarımız olabiliyor. Ama biz epilepsi ilacı kullandığımız için olduğundan daha az ağrı hissediyormuşuz. Sende de demekki böyle oldu dediğin gibi. Ama tabi çok ağrıdı yinede. Ben normalde Istanbul’da yaşıyordum sonra Zonguldak Ereğli’ye geldim. Nöroloji doktorum burada. Ama İstanbul’da Çapa’ya gidiyordum, bıraktım iğrenç bir yerdi. Donanımlı doktorlar istifa etmişlerdi, asistanlar vardı. Onlarda dalga geçiyorlardı. Ondan önce Bakırköy Mazhar Osman hastanesine gidiyordum, memnundum ama doktorum emekli oldu, başka doktor bizi devraldi ama pandemiye denk geldi, gidemedim. Takip edilmedik. Öyle olunca Çapa’ya geçtim. Sonra buraya geldim.