Arkadaşlar ikiz gebelik yaşayanların betası 4+4 te kaçtı acaba
Gmzatgl 5. Haftada 3169 çıktı
Gmzatgl tam adet günümde 1483 çıkmıştı
Gmzatgl 4 haftalık 270lerde çıktı
Benimki ilk 12 Ocak 63 14 Ocak 186 16 Ocak ta 492 çıktı ikiz olma ihtimali var mı