Esraleyna bunu bnde gnlerdir düşünüyorum kayınvalide mi eş mi anne mi ? Annemle pek geçinemiyoruz hep bi fikir ayrılığı bi çatışmamız var yeni doğum yapmış biri olarak lohusa olucam asla anlaşamıcaz gibi geliyor kayınvalidem ile aram iyi ama bilmiyorum 🤷♂️ eşim olsa sanki daha iyi olucak ama ikimizde cok tecrübesiziz ilk bebeğimiz olucak bu konu bazen beni cok geriyor.