umena bebek oluştu canım şuan 11 haftalık forum bu tahminlerle kaynıyor eğlencesine ben de sorayım dedim bir fikrin yoksa yorumuna da gerek yok burda %80 erkek dediler diye yarın gidip erkek alışverişine cikmicaz heralde neden bu çok bilmişlik anlayamadım üslup yanlış yani 🤷