Htcugr03 Ben de dış gebelik geçiriyorum. Değerinin düşük olması çok iyi benim 16 bin küsürdü 😕 metotreksat iğnenin muadilini buldum yaptırdım çünkü o iğneyi bulmak çok zor. 1 hafta içinde değerim düşmeye başladı en son 9 bin idi. Yarın kontrolüm var inşallah hâlâ düşüştedir. Kanamanın fazla olması ve değer düştükten sonra devam etmesi kürtaj gerektirebiliyormuş bilgin olsun. Benimde kanamam var ama lekelenme şeklinde, eğer kesilmezse müdahale etmek zorunda kalıcam dedi doktorum. Ha birde iğne yapılırken ve iğneden sonra asla ağrı sızı olmadı bende. Kimisi çok abartıyor herkese kulak asma derim. Çok geçmiş olsun sanada İnşallah tekrar başımıza gelmez bu kötü durum. 😊💐