17+4 üm çok az kahverengiye yakın bi kanama oldu bu normal mi?
Gnseda Normal değil. Mutlaka hastaneye gidin. İnşallah bir sorun yoktur. 🤲🏼
Gnseda canım Bi acile git
Gnseda az da olsa ihmale gelmez acile gidin
Veybil sadece çok az ve bir kere geldi birdaha olmadı bir kaç saattir
Gnseda olsun canım sen yinede bir git nolur nolmaz