Zeynepali Kizlar 37+5 iz grip ve bogaz agrisi yasiyorum doguma hasta girmek istemiyorum burnum cok yanio kasinio akio ne yapicam bn ne yapmam lazim en hizli nasil atlatirim ?
Melekfnd Zeynepali bende aynı durumdayıdm hatta bende öksürük de var kahvaltıdan sonra zencefil ve bal karışımı yedim gün içinde de limonlu ıhlamur içtim hafifledi benim ki umarım sana da iyi gelir.acile gittim Parol serum taktılar o da rahatlattı....
Melekfnd Zeynepali Netten de baktım yenilemez diye bı şey görmedim ama istersen doktoruna sor bana iyi geldi..