Aisha777 selaamm, biz 3 yıl hiç korunmadık evliliğin başından beri çocuk istiyorduk. 2 yıl olmadıktan sonra bir doktora gitme kararı aldık. Bende de eşimde de hiçbir şey bulunamadı, yani doktor açıklanamayan infertilite dedi. Bildiğin yıkıldık. Çözüm yolu olarak aşılama önerdi doktor, psikolojik olarak hazırlandık ve aşılama yaptık. 2. aşılamamız tuttu, şu an 34 haftalık gebeyim (darısı başına inşallah) aşılama cidden psikolojik olarak yorucu bir süreç tabii; siz de tüm testlerden hazır hissettiğinizde tam olarak geçin ve gerek duyulursa siz de çözüm yolu arayın. Unutmayın yumurtalık ve sperm varsa umut hep var 💕