Edaguzel aslında şöyle, benim ilk gebeligimde başıma geldi bulantim yoktu bebeğimin de kalbi durdu yani sağlıksız bir gebelikti. Doktorum da bulantı sağlıklı gebelik belirtisidir dedi. Ama şu da varmış kimi insan 9 ay bulantı çekerken kimisi çok az ya da hiçe yakın bulantı çekebilirmiş. Bir de bulantı herkeste erken başlamaz 6. 7. Haftadan sonra da başlayabilir telaş yapmayın. Bence henüz erken sizin için 🙏