leylaAraf Kızlar bugün kontrolde bebeğimin kilosuna 2.800gram dediler sizce normalim bana zayıf geldi bir önceki gebeliğime kıyasen
Misskokulumm leylaAraf benimde o hafta öyleydi bi anda almaya başladı sonra kilo aldıracak şeyler yiyin kaşar muz kefir ceviz gibi bi de kilosu az değil önemli olan gelişimi
Linatkgl leylaAraf bende bugün gitim kontrole benimkide 2.559 kilosu boyu 48 cm dedi 16 gün sonrada sezaryan verdi bence zayıf değil ya sizin boy kaç
leylaAraf Rabiabss öyle de benim ilk gebeliğimde bu haftalarda baya fazlaydı böyle olunca zayıf sandım
Pnar3534 leylaAraf benmde pazartesiy kontrolm 36+1 de 2800 dü gayet iyi dedi doktorum bana. Salo 37+2 olacağız bakalm kaç olmuş