Yozgee ailenle yaşama konusunda biraz zorlanabilirsin. Ben sadece eşim ve ben olduğum için ne yaparsam o yeniyor.
Ağzım kuruyor. Su içsem bile geçmeyen bir kuruluk.
Aşırı derecede uyku ve halsizlik çöküyor uzerime ve 2 -3 gün ölü gibi dolaşıyorum yataktan çıkamıyorum.
Gözlerimde böyle beyaz birseyler uçuşuyor ve bulanik görme oluyor oradan anlıyorum zaten yükseldiğinde.
Herhangi bir ilaç vermedi doğuma kadar diyet dedi.
Ben 2-3 güne bir cihazla ölcüyorum