Betlergenn Kızlar bugün tahlil verdim sonuç geç çıktı doktora gösteremedim değerlerimde üre düşük gözüküyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu daha önce bu ne demek bilgisi olan var mı?
sedanur_bpr0 Betlergenn Hamilelikte düşüyor çoğunlukla. Yine de doktorunuza danışın. Beslenmeyle de alakalı.
sedanur_bpr0 Betlergenn Çok düşük değilse tehlikeli değildir. Beslenmenize dikkat etmeniz gerekir. Benimde öyle olmuştu ama sıkıntı yaşamadım.
sedanur_bpr0 Sevde11 Hamilelikte neredeyse herkesin düşüyor. Bazı doktorlar bahsetmiyor bile. Çok düşük değilse önemli bir şey değil.
Betlergenn sedanur_bpr0 Çok teşekkür ederim sağ olun içim rahatladı. Devlete gidiyorum kontrole doktora pazartesiye kadar ulaşamayacağım
sedanur_bpr0 Betlergenn Bende devlete gittim. Allah’tan ebe arkadaşım vardı da hep ona sorardım😂 en ince ayrıntısına kadar merak ediyor insan. Kalbinizi ferah tutun her zaman 💞