Linatkgl Uygulamaya göre 28 sezaryan gününe göre 16 günüm kaldı 5 şubata doğumum var sizde durumlar nasıl dualarınıza talibim ❤️🌸🤰🏻
A12_S07 Linatkgl uygulamaya göre 33 kaldı ama bence 25 günümüz falan var hayırlısı ile şubata girseydik😐
Dilan_55 Linatkgl 32 günümüz var ilk kızım 39. Haftada normal doğum oldu şimdilik buda normal gözüküyor bakalım ne zaman gelecek
Elifdddd Linatkgl 37 gün ama sezeryan olucak nasıl geçiyor günleriniz şikayetleriniz nedir hanımlar benım hergün bir baska yerim ağrıyor kasık ağrım alt karnım ağrı korkuyorum🥹
Eminefidan Son 32 ilk gebelik 💕 kasık ağrım hiç olmadı acaba geç mi gelicek benim kız. Hiç sinyal vermiyor 😄 35+4 uz daha erken tabi ondan da olabilir