Aslında dr bana Protestan ilacı sadece ağrın oldukça kullan demişti fakat 1 ay önceki kontrolde kese arkası leke tarzı kanama var demişti her gece düzenli kullan dedi bugün de gittim kese arkası kanama hala duruyor mu dedim evet ufak bir kanama ama o önemli bişey değil dedi sabah akşam kullan fitili dedi kötü bişey yoktur demi ilacı günde 2 kere kullandırtmaya başladığına göre