Dilara_erc1 Kizlar cok agrim oluyo bu yüzden ya sürekli ayaklariyla kasiklarima vuruyor cok canim yaniyorr halen bas asaya dönmedi 35 haftaya giricez..
Seymoshh Dilara_erc1 benimde bebeklerim hep son haftalarda döndü 37.haftada falan youtubede egzersizler var hergün onları yapabilirsin
Mavimsii_56 Dilara_erc1 yengemde bugun aynı agrıdan bahsediyo ki onunda dönmüyor demek ki bu agrı normalmis
Dilara_erc1 Seymoshh doktoruma sordum sakin hic bsy yapmadi cocuk esinden ayrilabilir dedi o yüzden egzersiz yapmiyorum ama hergün ev temizliyorum yani sürekli haraketliyim
Seymoshh Dilara_erc1 bilemiyorum ama zaten son haftalarda bol yürüyüş squat merdiven inme çıkma aksak yürüyüş norma doğum için doktorların önerisi farklı bir hassasiyetiniz varsa bilemem tabiiki
Dilara_erc1 Seymoshh bu haftada baslayabilirmiyim ki bu dediklerinize? Ben 37,38 de baslaniyor sanmistim
Dilara_erc1 Nariye007 bende normal dogum istiyodum yani korkuyorum o ayri ama bu gidiste normal olmicak gibi zaten .. 😢