gulesergurgen
Merhabalar, bende ilk evlendiğimde ve hamilelikte enfeksiyondan çektim maalesef. Tedavi gördüğüm halde tekrar ediyordu. Sizi korkutmak istemem ama gebelikte uzun süreli enfeksiyon vajinal doğumda yırtıklara yol açıyor. Doktorum böyle söylemişti. Ayrıca bol su içince ağrım geçiyordu. Birde hergun iki, üç bardak sıcak süt içtim. İç çamaşırımi kuru tuttum, peçete vs kullanmadım. Bunları yaptıktan sonra enfeksiyonum geçmişti. İnşallah sizin de geçer.