Kızlar bikaç saattir tuvalete girip çıkıyorum ishal olmuşum ve karnım ağrıyor. Bu karın ağrısı yavaştan bi üstlere doğru yayıldı. Evde tekim eşim işte. Az önce 1 saat uyumak için uzandım ağrılar azaldı. Ama hâlâ var az az. Bebek tekmeleriyle de canımı yakıyor. İlk gebeliğim olduğu için sancı nasıl olur onu da bilmiyorum korkıyorum 🥺 daha çok erken doğmaması lazım. Dua ediyorum normal tuvalet karın ağrısı olsun diye. Bebek de bazen sertleşiyor karnımda sağ tarafa toplanıyor gibi sonra geri düzeliyor.