Bende 33+1 haftalığım çok şükür tansiyonum gayet iyi ama bel ağrım var çok şiddetli bugün annemle çarşıya çıkmıştık işlerimiz vardı belim koptu yürürken oysaki ne çanta taşıttı annem bana ne bişey zaten ağır ağır yürüyorum kendimi yormadan orası ayrı ama belim sanki ikiye ayrıldı.. 32 den beri bel ağrısı yaşıyorum maalesef sık sık idrara çıkma isteği duyuyorum bazen yalancı kasılmalarım oluyor özellikle ayakta durduğum da karnımın bi noktasına bebek toplanıyor yumru oluyor elimle masaj yapıyorum o bölgeye sonra geçiyor felan böyle inanılmaz bir döngü.. allahtan az kaldı kendimi böyle avutuyorum ev içindeki hareketlerim zaten iyice kısıtlandı hep yatarak geçiyor günlerim 🙄 sizin tansiyon probleminiz neden var ? Gebelik öncesinde de varmıydı? Tansiyondan çok anlamam ama…