momofmychildren incismom biz kalp atışını duyduktan sonra söyledik çünkü öncekinde kimyasal gebelik yaşadım erken söylemis olduk kötü olmuştu
Aydannx incismom bizde kalp atışını duyduktan sonra söylemiştik beklemek çok zor ama en iyisi bu bence ☺️
incismom momofmychildren ben bugün gittim 4+6 dedi doktor keseyim gördük ama bebek çok küçük göremiyorum şu an haftaya tekrar gelin dedi. Söylemek de istiyorum ilk gebeliğim
Efnanefnan momofmychildren canım çok haklısın bizimde herkes duymuştu bayadır olmuyordu 2. Çocuk sorunlar vardı test yaptım cıktı diye sevinirken görümcem ilan etmişti herkese bana sormadan bide. Sonra kimyasala olduydu
asennaa Yaa ben normalde ameliyat olacaktım, hamile olduğumu öğrenince iptal ettim tabi de iptal sebebini de mecburen erkenden söylemek durumunda kalmıştım 😀 kan testi sonrasında hemen söyledim mecburen 😀