4+3 haftalık hamileyim. Regl başlangıcım 5 ocaktı. Regl olmadan 1 hafta öncesinden meme hassasiyeti çeker, regl olunca bir ferahlama gelir geçer giderdi. Regl olacakmışım gibi meme hassasiyetim çok çok arttı. Sağa dönüyorum olmuyor, sola dönüyorum olmuyor. Gerçekten kendimi bile keselemiyorum. Kolumu yukarı kaldıramıyorum. Dün akşam da ateş yaptı. Doktor randevuma da 3 hafta var. Bana bi çözüm yolu söyleyin ne yapsam geçer. Siz nasil geçirdiniz bu ağrıyı. Cidden acı eşiği yüksek biri olarak artık dayanamıyorum. Bana çözüm yolu söyler misiniz? ☹️