Hdyeatay Kızlar sezaryen doğum yaptım 3 ay önce,geçen ay 14,15 i gibi regl oldum bu ay olmadım daha normal mi acaba ne yapabilirim reglin gelmesi için
Miumiu05 Bazen doğumdan sonra bi süre olmayabiliyoruz aspirin içince 3 gün sabah akşam günde 2 tane oluyorum ben genelde deneyebilirsiniz tarçında işe yarıyor
Miumiu05 Hdyeatay istersen tatlıyla tüket yoksa bi çay kaşığı toz tarçını suya karıştır iç çubuk tarçının varsa geceden suda bekletip sabah içedebilirsin