Zeynepkrkytlli Her hasta olduğunda hırıltılı hırıltılı cigerden oksururum yıllardır çok doktora gittim hiçbir sorun çıkmadı İki gündür yine başladı öksürüğüm ama bebeğimi etkiler mi diye korkmaya basladim
Mrvizmrli Zeynepkrkytlli yok canim hiç bir sey olmaz bende ayniyim bir sey yok ama hapsururken ortaligi yıkarim 3 4 defa ard arda hapşırırım hıriltıli öksürüyorum bir sey olmadi bebise 34 olmak uzereyim ama kendimi kasmaktan kasıklarima falan cok ağri girerdi bicak saplanirdi sanki
Zeynepkrkytlli Mrvizmrli hele ayaklayken hapsurup oksurunce iyice acı oluyo mümkün olduğunda oturuyorum hemen 😂
Mrvizmrli Zeynepkrkytlli 😅 evet ayaktayken cok zor oluyor bende oturmaya calisiyorum olmadi dizlerimi kirip kasiklarımi sıkıyorum yoksa cok aciyor Allahtan cok fazla hastalanmadik bu sene birde hastalansam sürekli öksürsem hiç düşünemiyorum🫢
Zeynepkrkytlli Mrvizmrli kendinize maşallah deyin Ben de iyi hastalanmadim diyodum sanırım hastayım 3gundur oksuruyorum 2gundur de burnum akiyo Allah yardım etsin tüm hamilelere ☺️
Mrvizmrli Zeynepkrkytlli amin herkese yardim etsin kendimede maşallah valla nazarim değmez ama ben diyim yinede sanada geçmiş olsun tez zamanda atlatırsın insallah ihlamur iç bol bol hamilelikte bir sey kullanılmiyor zaten sadece o geçirir